Základním kritériem v obchodě, kterým se řídí drtivá většina z nás, je cena. Reality nejsou vyjímkou. Čím nižší cena, tím více zájemců a naopak. Levnou nemovitost, která má nižší cenu než ostatní nabídka podobných realit v okolí, prodáte sami i bez makléře. Kolik distribučních kanálů pro prodej nemovitosti byste použili? Určitě byste dali vědět rodině, svým známým, kolegům v práci, podali byste inzerát na bezplatné servery a sociální sítě. V lepším případě byste vyvěsili plachtu přes okno, že je nemovitost na prodej. Tímto způsobem oslovíte určitou skupinu osob. A co fotky, dali byste si na nich záležet nebo je to jedno? A co třeba půdorys nemovitosti? To zájemce často zajímá, nejen jakou má nemovitost celkovou podlahovou plochu, ale i rozměry jednotlivých místností. Dnešním trendem v prodeji je video, už jste někdy točili video na prodej nemovitosti? Víte, jaké informace máte do videa uvést? Jak má být dlouhé aby zaujalo?
V naší společnosti klademe velký důraz na prezentaci nemovitosti. Protože věříme, že lepší zpracování inzerátu, přiláká více zájemců a vy můžete nakonec dostat ještě více peněz, než jste na začátku očekávali.
Všechny výše uvedené nadstandardní prvky propagace umíme zajistit.
Rádi Vám vše vysvětlíme na osobní schůzce.